Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007

Nα κατεβούμε να σπρώξουμε;

Προβληματισμό προκαλούν στις Ολυμπιακές Αερογραμμές οι αλλεπάλληλες βλάβες που παρατηρούνται σε αεροσκάφη μισθωμένα από ισπανική εταιρεία της Ολυμπιακής Μόλις προχθές, ένα από τα αεροσκάφη αυτά, ιδιοκτησίας της ισπανικής εταιρείας Λοθ Aεροπλάνοθ Tιθπούτθαθ και Θυνεργάτεθ, παρουσίασε αποσυμπίεση στο θάλαμο επιβατών, υγρασίες στο ταβάνι, ρωγμές στους σοβάδες του συστήματος πέδησης, βλάβη στα ρολά της μεσαίας μπαλκονόπορτας και εκτεταμένη φθορά στις τέντες. Το αεροσκάφος, το οποίο ενοικιάζεται προς 3.300 ευρώ την ημέρα, αποσύρθηκε για επισκευή, ενώ προληπτικά θα αλλαχτούν τα δάπεδα, τα κουφώματα, τα πλακάκια του μπάνιου, ο ηλεκτρικός θερμοσίφωνας και το θυροτηλέφωνο.
Παράλληλα στάλθηκαν από την Ισπανία στην τεχνική βάση της ολυμπιακής τα βιβλία συντήρησης των αεροσκαφών από την εταιρεία Πεπίτο Φανοποιία - Bάφεθ. Από την εξέτασή τους φαίνεται ότι στα αεροσκάφη αλλάχτηκαν κανονικά τακάκια φρένων, λάδια και μπουζί, ενώ ένα μαρτζαφλάρι που περίσσεψε τοποθετήθηκε σε αεροσκάφος άλλης εταιρείας με σημαία Λιβερίας, που κάνει το δρομολόγιο Πέραμα - Σαλαμίνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στον τύπο, ένα άλλο αεροσκάφος, μισθωμένο από την ίδια εταιρεία, έκανε αναγκαστική προσγείωση στο γήπεδο του Ατρόμητου Aντιπάρου, μετά από βλάβη στο τασάκι του συνοδηγού και στη θύρα USB. Κανονικά πετάει το τρίτο αεροσκάφος της ίδιας κατηγορίας, αφού τα πτερύγια κατεύθυνσης, που είχαν παρουσιάσει σοβαρό πρόβλημα, επισκευάστηκαν με χαρτοταινία, ενώ για λόγους ασφαλείας τού προστέθηκαν ζύγια, ένα κομμάτι ουράς και ικανή ποσότητα εφεδρικού σπάγκου στην καλούμπα ελέγχου.
πηγή: FREE PRESS, «ATHNES voice», 22 – 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2007, ΤΕΥΧΟΣ 191, ΤΖΙΧΑΝΤ, Των ΑΓΓ. ΤΣΕΚΕΡΗ – Γ, ΚΥΡΙΤΣΗ